مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس

آذران فضانما

شرکت آذران فضا نما که به اختصار سه حرف نخست،آفن نامیده می شود درتولید محصولات مبلمان اداری, میز مدیریت, کنفرانس, کارمندی و پارتیشن های اداری فعالیت می کند


تبلیغات گوگل
پارتنر رسمی گوگل در ایران
www.papgroup.ir

تور آنتالیا
برگزار کننده بهترین تورهای آنتالیا
www.alefbatour.com

تور استانبول
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما ارزان
تریپ سامانه خرید ارزان بلیط هواپیما
www.Trip.ir

پارتیشن اداری
پارتیشن مدرن آفن
www.afn-furniture.com

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مبلمان اداری شرکت آذران فضا نما که به اختصار سه حرف نخست، آفن نامیده شده، این مجموعه تلاش نموده تا بهترین نوع طراحی مبلمان اداری، میز اداری، میزهای مدیریتی، انواع پارتیشن و فایلینگ اداری را درخور سلیقه مصرف کننده تولید و به بازار عرضه کند.

به طور کلی مبلمان اداری برای 2 مدل فضای باز اداری یا فضای بسته اداری طراحی و تولید می شود که در مقاله مبلمان اداری باز  open officeبه طور کامل توضیح داده شده است.

میزهای اداری

یکی از اصلی ترین و مهمترین موارد در دکوراسیون اداری، میزهای اداری هستند. در انتخاب یک میز اداری  اولین موردی که باید مدنظر قرار بگیرد آرامش و راحتی پرسنل است زیرا کارمندان مدت زمان زیادی را پشت این میزها می گذرانند، یک میز اداری مناسب می تواند بازده کارکنان را به میزان زیادی افزایش دهد.

قیمت مبلمان اداری

کارمندان هر شرکتی بیشترین ساعات روز خود را در محل کار و روی صندلی و پشت میزهای اداری می گذرانند پس باید راحتی و آرامش آنها با انتخاب بهترین نوع مبلمان اداری فراهم نمود. قیمت مناسب مبلمان اداری به مدیران این امکان را می دهد انتخاب مناسب تری را با توجه به فضای مورد نظر داشته باشند.

قیمت مبلمان اداری معمولا با توجه به جنس و نوع کاربری تفاوت دارد آفن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بهترین کیفیت را در کنار مناسب ترین قیمت به مشتریان خور ارائه دهد. شما می توانید با مراجعه به آدرس آذران فضا نما از مشاوره طراحی فضا  هم بهره مند شوید

  • آذران فضانما